tiistai 28. lokakuuta 2014

Lamaloma

Minulla on ollut nyt kaksi viikkoa lomaa, tai no toinen viikko on meneillään. Mukavasti loma käytettiin sairasteluun. Ensimmäisen viikon, eli viime viikon, tyttö oli kuumeessa, ja lääkäri löysi korvatulehduksen pitkittyneen flunssan jälkitautina. Eilen tyttö vietiin päiväkotiin, ja minä jäin kotiin sairastamaan. Aivan järkyttävä pöpö! Minä olen hyvin harvoin kunnolla sairaana, onneksi. Kuume saa minut uppoamaan syvälle patjan syövereihin, enkä pääse konttaamatta edes vessaan. Tuo epävakaus saa kaikki tunteet tuntumaan äärimmäisiltä, joten sairaana olen täysin toimintakyvytön. Särkylääkettä en saanut koko päivänä, ja vasta klo 22 aikoihin illalla mies sai tuotua sitä minulle. Koin ihmeparantumisen. Itelläkin ihan naurattaa miten nopeasti olotila voikaan muuttua, kunhan vain on oikeat lääkkeet alla.

Tämän päivän olen vielä toipuillut eilisestä kuolemantaudista(heh), ja ajattelin illan päätteeksi lähteä pitkästä aikaa koiran kanssa kunnon lenkille.

Meillä tosiaan on koulussa, kuten muuallakin kunnallisissa "työpaikoissa", opettajat lomautettuna viikon. Ihme säästöjä, kun sosiaali- ja terveystoimikin on vedetty nuihin mukaan. En saanut tälle viikkoa avohoitoon aikaa, koska heillä oli myös lomautus. Onhan tässä mennyt monta viikkoa jo edellisestä ajasta. Aika vastuutonta kunnan puolesta, mutta onneksi on mennyt nyt paremmin nuiden pikku-ukkojen kanssa pääni sisällä. Ei siellä mitään käskeviä ääniä tosin kuulu, vielä.

Minun ja tytön tämän hetkinen lempparibiisi:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti